result DME

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6/22/2011

RESULT DMEの使用結果 Use result of RESULT DME

このエンジンはフォレスタ(SG-9)のエンジン内部です。90,000Kmを超えオーバーホールを実施することになりました。出来上がりの仕様はメインがオーバーホールで後はクランクシャフト、コンロッド、ピストンの重量合わせを行い、ヘッド周りはごく一般的な仕様にしEJ25ETで最強エンジンが出来ればいいと思います。但し、決して過激ではなく4.0Lクラスに迫るトルクフルなエンジンになればベストです。このエンジンは新車購入後にしばらくしてからですがRESULT MAGICを導入し、RESULT600を併用使用して現在に至っています。カムとメタル部はRESULT600の効果の結果です。ピストン及び燃焼室はRESULT MAGICの結果です。この結果を見るとオイルの絶対的性能保持が出来る活性剤と、安かろう悪かろうのECUではなく、数万キロ走行後のエンジンになっても新車時とほぼ変わらない状態を保持できるECUを選択するべきです。ノーマルECUも数万キロ走行後にエンジンを分解するとカーボンの塊状態であることは間違いないです。よく新車時はオリジナルのECUで「慣らし」を行いその後にECUを交換すると言いますが、それは正しいとは思えません。
 



This engine is an inside of the engine of Foresta (SG-9). The overhaul will be executed exceeding 90,000Km. The main is an overhaul and is now crank shaft, and it matches, the head surroundings are made a very general specification, and the strongest engine in EJ25ET thinks the weight of Conrod and the piston for it to only have to be able to do the specification of the completion. However, it is the best at all if becoming the engine of the full torque near at hand to not the extreme but 4.0L class. It has been arriving by using together this engine's introducing RESULT MAGIC after buying a new car though after a while, and using RESULT600 now. The cam and the metal are the results in the effect of RESULT600. The piston and the combustion chamber are the results of RESULT MAGIC. If this result is seen, it is necessary to select the new car and ECU that can maintain almost constant even if becoming an engine after it runs of not cheapness and badness but the activator that can maintain an absolute performance of oil and tens of thousands of kilos. When normal ECU also tears down the engine after it runs of tens of thousands of kilos, it must be the lump of the carbon. It doesn't seem to be correct though "Accustom" is often said at the new car that it exchanges ECU doing afterwards with original ECU.

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