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6/22/2011

GOLF5 GTI 2.0LTSFIシャシダイデータ GOLF5 GTI 2.0LTSFI Shashidaidata

GOLF5 2.0LTSFIにシャシダイデータです。これは雑誌社とのコラボレーションで行いました。仕様はブースト設定値をオリジナルのピーク値に高回転まで慣らし、最大値はオリジナルのままです。点火は高回転での値が低いのでタービン対策のために少し進角しました。燃料Mapはオリジナルのままです。この車輌はトルクの立ち上がりが悪いのと、低、中回転にトルク間がないためDSGとのマッチングは決していいとは言えません。実際に試乗してみるとスムーズさに欠けるのがわかります。よくDSGのデータを変更すると言いますがそうではなくトルクの立ち上がりを早くし、フラットに持って行けばDSGは生まれ変わったような動きをします。ピーク値でブーストを上げず、加速時特性のみを変更して14.5Psアップですが、実用域の中間は20Psアップしています。ラインもトルク抜け部が無くフラットなきれいなラインに変化しています。重要なのはまずはこれを作るべきなのです。むやみにブーストだけ上げて50Ps上がりましたと言ったユニットはトルクが細く実用域でのDSGのぎくしゃく感は回避できないのです。この状態でサーキットテストしたドライバーはオリジナルでは国産のNA車も追いつけなかったがDME変更後は国産ターボ車に肉薄する出来上がりになっていると評価頂きました。このデータをベースにブーストを上げれば市街地からワインディング、サーキットまで使用出来る楽しい「GOLG」になるのは間違いないです。
It is Shashidaidata in GOLF5 2.0LTSFI. This was done by the collaboration with the magazine house. It accustoms to the high rotation, and the maximum value is original in an original peak ..boost setting value.. value.  the specification Because the value in the high rotation is low, the ignition is Sscac a little for the turbine measures. Fuel Map is original. Standing up of the torque ..this vehicle.. is never said and the rotation cannot be never said between the torques that it is good while it is ..low.. ..bad one.. , the match with DSG because of not being. It is understood to lack smoothness when actually testing. DSG moves though it is said that the data of DSG is often changed as regenerated if it is not so, makes standing up of the torque early, and it takes it flatly. The boost is not raised by the peak value, only the characteristic is changed when accelerating, and the middle of a practical region has improved 20Ps though it is 14.5Ps improvement. The line is the torque omission part and has changed into a beautiful flat line, too. First of all, the important one should make this. When only the boost is excessively raised and it ..50Ps.. went up, the torque is thin and the said unit cannot evade the feeling awkwardly of ..practical region.. DSG. Under such a condition, after DME had been changed, it was evaluated that it became a completion that closed in on the domestic production turbo car for the driver who tested the circuit though the NA car of domestic production was not able also to catch up by the original. If the boost is raised based on this data to happy "GOLG" that can be used from the urban area to the winding and the circuit correct.

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